איך אני מגדיל כניסות לאתר
המכון לבריאות הרגל  |  קידום אתר חינם  |  קידום אתרים בחינם  |  



איך אני מגדיל כניסות לאתר
דף הבית >> מאמרים >> איך אני מגדיל כניסות לאתר

כמעט בכל מפגש שעוסק בנושא בניית אתרים או קידום אתרים אני נשאל: איך אני מגדיל כניסות לאתר? מה עושים שיותר אנשים יבקרו באתר שלי? אז נכון הרבה אנשים חושבים ובטוחים שזו שאלת המיליון דולר. אבל אם תקראו את המאמר הבא, תראו שזה קל, זה אפשרי ואפילו זה כדאי. אז איך עושים את זה בתכלס', איך אני מגדיל כניסות לאתר שלי.


נתחיל עם הדבר הזמין ביותר ואולי גם בין הקלים בכל הקשור לתחום קידום אתרים בחינם

שלב א'
אתם קוראים את המאמר הזה? יופי. עכשיו תעשו אותו הדבר באתר שלכם... כל מאמר שתוסיפו לאתר שלכם, יביא לכם עוד תנועה לאתר. גוגל אוהב מאמרים, גוגל מעריך ומעלה אתרים שמוספים מאמרים.
כמה מאמרים אתם שואלים? זה כבר תלוי בכם! אתם מסוגלים פעם בשבוע? פעם ביום? פעמיים ביום? על זה בדיוק נאמר "כל המרבה הרי זה משובח". אז נכון זה קשה מאוד לחדש כל יום או כמה פעמים ביום (אבל יש כאלה שכן מסוגלים) אז הנה הטיפ שלי: תתחילו עם הנושאים שהכי קרובים אליכם, שאתם הכי אוהבים או שאתם הכי טובים בו ופשוט תתחילו לכתוב מאמר. זה יכול להיות מדריך, זה יכול להיות בסגנון שאלות ותשובות וזה יכול להיות גם כמו סקירת מוצר או פעילות כל שהיא. העיקר שיהיה מאמר איכותי, טוב ומועיל. כזה שהגולש יוכל לקבל ערך מוסף עם מה שקרא, שיוכל לצאת עם תכלס' ולא מאמר חסר טעם שלא מחדש מאומה. הבנו? בא נמשיך שלב. אההה, רגע! עוד משהו חשוב, המאמר צריך להיות בין 250 ל-300 מילים, לזה גוגל קורא מאמר איכותי אז אל תתקמצנו במילים. עוד טיפ נסו להעלות מדריכים מהתחום שאתם עוסקים בו, למשל עסק שמספק מגשי אירוח לאירועים, יכול להעלות טיפים או שאלות ותשובות בכל הנושא לתחום הפקת אירועים.

 

שלב ב'
הגדרות נכונות לעמוד. כתבתם מאמר, כל הכבוד. עכשיו נעבור להגדות חשובות שגוגל מבקש על-מנת שהעמוד יוקדם בגוגל.
כותרת העמוד יש להגדיר לH1 כותרת המשנה הגדירו ל H2

 

קידום אתרים ברשתות חברתיות

שלב ג'
תמונות. רואים את התמונה כאן? אהבתם? סתםם זה לא משנה. בכל מאמר באתר שלבו תמונה או אלבום תמונות. נקודה חשובה מאוד בעניין תמונות באתר. תעלו לכל תמונה כיתוב ותיאור לתמונה, גוגל סורק את התמונות שיש להם תיאור. שלבו מילות מפתח בתיאור התמונה זה יעזור לכם לקידום האתר.

שלב ד'
וידיאו - כל מאמר שלב וידיאו.  זה יכול להיות כל סרטון מערוץ ה אבל גם Youtube זה לא חייב להיות סרטון שלכם.

שלב ה'
קישורים - לינקים. בכל עמוד שלבו לפחות 2 קישורים האחד פנימי והשני חיצוני. הפנימי הוא קישור לתוך האתר שלכם. מהעמוד הנוכחי לעמוד אחר באתר שלכם. הקישור השני החיצוני הוא מתוך העמוד שלכם באתר לאתר חיצוני אחר (לא שלכם) גוגל אוהב שיש קישורים יוצאים בפרט לאתרים גדולים וחזקים. אם תחזרו לחלק העליון של המאמר הזה תראו שעשינו שני לינקים. לינק אחד לקידום אתרים בחינם שזה לינק פנימי לאתר של נטו מדיה. הלינק השני הוא מגשי אירוח זהו לינק יוצא ללקוח שלנו בשם 'ביס ביס' שמספק מגשי אירוח לאירועים וחלק מהשירות שאנו מעניקים לו, זה קידום אתרים. לינק כזה מקדם את האתר.

הפצת ניוז לטר

הדרך הטובה ביותר להניע לקוחות לביצוע רכישה או משימה: שליחת ניוז לטר

מיוחד לגולשי אתר נטו מדיה, לחצו על הלינק המצורף וקבלו את המערכת החכמה של אקטיב טרייל לתקופת התנסות חינם - לחצו כאן או הקליקו על הבאנר

מה חשוב לדעת לפני ששולחים ניוז לטר?
מבצע מיוחד
מבצע לזמן מוגבל
בדיקת מערכת הניוז לטר

ועכשיו למאמר המלא:

מבצע מיוחד
תמיד כדאי להציע בניוז לטר "מבצע מיוחד"

מבצע לזמן מוגבל
רוצים הנעה מיידית לפעולה\רכישה? הציעו מבצע לזמן מוגבל

בדיקת תוצאות
שלחתם ניוז לטר? נהדר. כנסו מרגע זה בכל יום מהימים הבאים לבדוק, כמה אנשים קיבלו? כמה פתחו וכמה רכשו
יש לכם מסקנות? נהדר יישמו אותם בשליחה הבאה של הניוז לטר שלכם
חנות און ליין - Shop Online

עכשיו זה רשמי: אנחנו מכורים לקניות באינטרנט. 10.5 מיליון חבילות נמסרו בדואר בחודשיים (מקור ראו בתמונה בהמשך: ידיעות אחרונות 6.1.2016) אז נכון שאנחנו מתלוננים על דואר ישראל בשנה האחרונה, אבל מי ירתיע אותנו לקנות באינטרנט? יותר ויותר ישראלים מגלים ומייד מתמכרים לקניות און ליין. אז מה כל כך מפתה לגלוש לחנות און ליין ולבצע קניות? איך בונים חנות באינטרנט כזו שרק מוכרת ומוכרת ומוכרת? האם כל עסק יכול לפתוח חנות און ליי? כמה עולה לבנות אתר מכירות און ליין? על כל זה ועוד במאמר הבא.
 

אז בואו נצא אל המסע "שופיניג באינטרנט"
דבר הראשון נתחיל עם היתרונות בקניות און ליין:

נוחות
קניות ברשת הם הדבר הנח ביותר בטח אם משווים אותו להתרוצצות בין חנויות.

זמינות
תמיד זמין בכל שעה ובכל מקום בעולם.

משתלם
אפשר לבדוק בחנויות אחרות, להשוות מחירים ואז להחליט אם קונים ואיפה.

 
NetoMedia | נטומדיה | קידום ויחסי ציבור מקבוצת נטוניוז   NetoMedia | נטומדיה | קידום ויחסי ציבור מקבוצת נטוניוז
טלפון: 052-6745002 | פקס: 03-6164007 | מפת אתר | נבנה ע"י נטומדיה NetoMedia | אודותינו | צור קשר