למה נכשל מבצע של רנואר שהציע כסף על תיוג תמונה באניסטגרם
המכון לבריאות הרגל  |  קידום אתר חינם  |  קידום אתרים בחינם  |  



למה רנואר נכשלה במבצע שהציע כסף על תיוג תמונה באניסטגרם
דף הבית >> מאמרים >> למה רנואר נכשלה במבצע שהציע כסף על תיוג תמונה באניסטגרם

פורים 2016 רשת חנויות הבגדים רנואר מציעה כסף חינם - כל מה שצריך לעשות זה רק להצטלם עם שלטים שהוצבו בסניפים בפתח החנות (ראו תמונה מצורפת) להעלות לחשבון האינסטרגם לעשות תיוג ולזכות בכסף. מקום ראשון 1,000 ש״ח, מקום שני 500 ש״ח ומקום שלישי 250 ש״ח

אז מה קרה שמבצע שנשמע כל כך פשוט ומשתלם - הסתיים בכשלון של 180 פוסטים בלבד?...

על כל זה במאמר הבא. בסיום יש גם טיפים איך כן לעשות מבצע קד״מ באינסטרגם ולהצליח.

ראשית, הציצו בתמונה. מה אתם רואים? מה עולה לכם בראש כשאתם רואים דבר כזה? נכון! פעילות לילדים.... ובכנות ישבתי מחוץ לחנות של רנואר יותר משעה ומי שניגש לעשות סלפי עם הדבר הזה, אלו ילדים קטנים שסחבו את ההורים לעשות איתם את התמונה. ברור שכל הקטע מבחינתם הסתיים בצחוקים שהפיקו מהתמונה כשעיקר העיקרים מבחינת רנואר ״המבצע-התיוג״ בכלל לא העסיק אותם.
עכשיו אני שואל את אנשי הפרסום או את מי שמנהל את האינסטרגם של רנואר. מה חשבתם לעצמכם כשיצרתם תמונה שאולי טובה לקידום לרשת שמוכרת בגדי ילדים. שאגב זה יכל להיות הצלחה מדהימה. אבל מה לעשות שזה לא קהל היעד שלכם?...
אז טעות ראשונה והקריטית ביותר זה הבחירה של התמונות שכאמור לא התחברו לקהל הייעד.

אז מה כן היה אפשר לעשות? איך רנואר או בשם הלועזי כמו שהם תמיד מציגים את עצמם RENUAR היו צריכים לעשות כדי שהמבצע יצליח?

רק לפני כן עוד כמה שאלות:
למה לא נעשה קידום בעמוד הפייסבוק של רנואר? אתם רוצים פעילות כמה שיותר חזקה ומצליחה? אז נכון שה״מבינים הגדולים״ יסבירו שכל מדיה זה משהו אחר ולא מערבבים אבל אם אתם רוצים תוצאות ותוצאות טובות - כן הייתם צריכים לעשות קידום למבצע בפייס של החברה (אם לא קידום ממומן בפייסבוק לפחות להעלות פוסטים ותמונות מהפעילות)
ומה לגבי ערוץ הוידיאו שלכם ביוטיוב? למה שם לא העליתם איזה סרטון קצר על פעילות פורים?  ומה עם איזה ציוץ בטוויטר? 
אז טעות שנייה - כבר עשיתם פעילות - פרסמו אותה בכל מדיה אפשרית!

ועכשיו לתובנות -איך עושים מבצע קידום מכירות באינסטרגם?
אילו רשת רנואר הייתה מצטרפת ללקוחות של נטו מדיה שנהנים מניהול 24ֿ7 של כל המדיות החברתיות - זה מה שהיינו מציעים לכם.

פרזנטור - קהל ייעד - הצלחה
יש לכם פרזנטור מהטובים ביותר בישראל, הלא הוא השחקןֿדוגמן יהודה לוי. מה יותר פשוט מלחבר את הפנטזיה של יהודה לוי לפעילות של צילום ושיתוף באינסטרגם? חשבו מה היה קורה אילו במתקן לצילום סלפי במקום תמונה של קוסם עם קשישה הייתה תמונתו של יהודה לוי - כמה סלפי ושיתופים תמונה כזאת הייתה מקבלת? זה קהל הייעד שלכם ולשם הייתם אמורים לכוון את המבצע... 
שלב ב׳ יצרתם מבצע - נהדר, עכשיו זה הזמן לעשות לו קידום בכל מדיה אפשרית שעומדת לרשותכם: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכל מקום יש לכם נוכחות ברשת.

לסיכום: הבנת קהל הייעד והתאמת מבצע לקהל הייעד היא הבסיס ההכרחי לכל מצבע או פעילות של קידום מכירות. יחד עם זה חייבים לתת תמיד במה וקידום לפעילות ולא להסתמך רק על התנועה שתבוא באופן טבעי. 
 
 
NetoMedia | נטומדיה | קידום ויחסי ציבור מקבוצת נטוניוז   NetoMedia | נטומדיה | קידום ויחסי ציבור מקבוצת נטוניוז
טלפון: 052-6745002 | פקס: 03-6164007 | מפת אתר | נבנה ע"י נטומדיה NetoMedia | אודותינו | צור קשר